Dysputa o tym jak skutecznie pozbyć się komarów...

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts

piątek, 24 sierpnia 2012

Dom, w którym mieszkam znajduję się nieopodal lasów. Na dodatek jestem osobą, która niestety posiada tzw. „słodką krew”. Fakty te sprawiają, iż co roku muszę użerać się z niezliczoną ilością komarów i ugryzień po nich. W związku z tym przyszedł wreszcie czas stawić czoła komarom i przetestować środek Raid Night&Day.

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że zdecydowanie nie jestem zwolennikiem chemicznych sposobów na komary. Jednak gdy chcemy naprawdę pozbyć się komarów czasem trzeba sięgnąć po tak drastyczne metody. Cóż, warto spróbować… Preparat ten postanowiłem przetestować w mojej sypialni – w sumie dość niewielkie pomieszczenie. Na oknach mam założone moskitiery, lecz każdego wieczoru dostaje się do pokoju kilka komarów, które skutecznie potrafią uprzykrzyć noc.

Zakupiłem Raid Night&Day w wersji starter. Pakiet składa się z jednego urządzenia elektrycznego (elektrofumigator) wkładanego do gniazdka i jednej wkładki wymiennej. Według producenta jeden wkład starcza na 10 dni pracy non-stop i jest wykonany „w unikalnej technologii skompresowanego piasku”. W składzie chemicznym możemy znaleźć głównie środek owadobójczy transflutryna. Cena kształtuje się w okolicach 20-30 zł
.
Przejdźmy teraz do najważniejszego – czyli jaka jest skuteczność środka Raid na komary?

Wynik testu jest dla mnie zaskoczeniem. Przed pójściem spać włączyłem Raid do kontaktu. Całą noc przespałem, a rano nie miałem ani jednego ukąszenia komara. A z racji wysokiej temperatury ciało miałem bardzo odsłonięte. Skuteczność urządzenia jest bardzo wysoka. Jak widać związki chemiczne zawarte w Raid dobrze odstraszają i zabijają komary.

Reasumując Raid Night&Day bardzo dobrze sprawdza się w stosunkowo małych pomieszczeniach (producent zaleca do 20 m2). Osobiście jednak używać go będę jedynie krótkoterminowo i w przypadkach gdy nic innego nie pomaga. Zalecam w trakcie jego pracy pozostawić okna uchylone (najlepiej z moskitierą), a rano przewietrzyć pomieszczenie.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

2 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ten Raid to chyba najlepszy obecnie środek na rynku - jest bardzo skuteczny, a poza tym niezwykle wygodny w użyciu (spraye w ogóle mnie nie przekonują).Obecnie wkład można kupić już poniżej 20 pln: http://www.superkoszyk.pl/raid-zapas-do-urzadzenia-elektrycznego-night-day.html , więc warto ten środek chociażby wypróbować.

    OdpowiedzUsuń